Praleisti juostelės komandas
Pereiti prie pagrindinio turinio
TUV1
TUV2
I-IV
7.00 - 11.00
11.45 - 16.00
V
7.00 - 11.00
11.30 - 14.30
Klientų aptarnavimas
Tel.(8 37) 30 17 77

Gyventojų dėmesiui! Sąskaitą gaukite el. paštu! Kauniečiai yra kviečiami jungtis prie bendrovės „Kauno vandenys“ savitarnos svetainės. Čia galima matyti savo sąskaitas, deklaruoti skaitiklių rodmenis, užsisakyti skaitiklių keitimą, plombavimą, teikti prašymus ir kt.
Skubi Pagalba
Lauko vandentiekio tinklų avarinė tarnyba
Tel.(8 37) 31 35 92
Nuotekų tinklų avarinė tarnyba
Tel.(8 37) 31 28 76
Klientų aptarnavimas
Darbo laikas
I-IV
7.00 - 11.00
11.45 - 16.00
V
7.00 - 11.00
11.30 - 14.30
Prailgintas klientų aptarnavimas
I-IV
V
16.00 - 17.00
14.30 - 15.30
Aukštaičių 43, LT-44158 Kaunas

Junkis prie UAB ,,Kauno vandenys" facebook paskyros ir tapk socialinio tinklo draugu.
Tai greitesnis kelias bendravimo link.
Vandentiekio informacija
2017-09-18
Pateikta vandens Kaune:
60 926 m³
Išvalyta nuotekų Kaune:
154 480 m³
Gedimai vandens tinkluose:
5
Gedimai nuotekų tinkluose:
41

Gyventojų apklausa – bendrovė ,,Kauno vandenys“ socialiai atsakinga įmonė

2017-04-24

Apklausoje apie bendrovės teikiamų paslaugų ir administravimo kokybę dalyvavo daugiau kaip du  tūkstančiai klientų. Gyventojams bei įmonėms anketoje buvo pateikti 26 aktualūs klausimai. Tyrimo metu buvo klausiama apie geriamojo vandens kokybę - vandens kvapą, skonį, spalvą, tinkamumą maistui gaminti tiesiai iš čiaupo. 21,5 proc. vartotojų vandens kokybę įvertino, kaip puikią, 27,5 proc. –labai gerai, 25,6 proc. – gerai. O 97 proc. respondentų pažymėjo, kad yra patenkinti ir vandens spaudimu savo namuose.

Respondentų taip pat buvo klausiama ar jie yra patenkinti bendrovės prižiūrima vandentiekio sistema, 18,7 proc. pažymėjo, kad prižiūrimą sistemą vertina puikiai, 51,7 proc. – labai gerai, 18,1 proc. tyrime dalyvavusių teigė, kad vandentiekio sistema prižiūrima gerai.

Vartotojų buvo teirautasi ir apie nuotekų tvarkymą. Bendrovei buvo aktualu sužinoti nuomonę ar gyventojus tenkina teikiamos nuotekų tvarkymo paslaugos. Didžioji dalis ( 96,6 proc. ) respondentų atsakė, jog juos tenkina minėtos paslaugos, o 3,4 proc. - nėra tuo pilnai patenkinti.

Apklausos dalyvių prašyta įvertinti ir bendrovės teikiamų paslaugų kainą ir kokybę. 7,7 proc. respondentų kainą ir kokybę įvertino puikiai, 40,40 proc. – labai gerai, 31,4 proc. įvertino gerai, 15,3 proc. įvertino patenkinamai.

Palankiai vartotojai įvertino ir bendrovės ,,Kauno vandenys" darbuotojų darbą. Štai aptarnaujančio personalo kompetenciją 49 proc. respondentų įvertino - 10 balų, 22 proc. - 9 balais, 24 proc. - 8 balais, o 5 proc. klientų nesikreipė, todėl minėtu klausimu nuomonės neturėjo.

Atlikus respondentų apklausą dėl bendros teikiamų paslaugų kokybės, 26,9 proc. klientų įvertino puikiai, 53,6 proc. – labai gerai, 12,4 proc. respondentų įvertino – gerai, 5,4 proc. patenkinamai, ir tik 1,8 proc. respondentų dalyvavusių apklausoje, nebuvo pilnai patenkinti bendra teikiamų paslaugų kokybe.

Apklausoje vartotojų buvo teiraujamasi ir ar bendrovė yra socialiai atsakinga? Į minėtą klausimą  28 proc. respondentų atsakė, kad įmonę vertina puikiai, 44 proc. respondentų atsakė, kad vertina kaip socialiai atsakingą įmonę.

Bendrovė nuolat savo internetinėje svetainėje www.kaunovandenys.lt bei žiniasklaidoje skelbia ir  kartu su sąskaitomis pateikia klientams aktualius pranešimus apie įmonės veiklą, teikiamas paslaugas ir jų kainas.

2015 m. bendrovė atnaujino internetinį puslapį, 2016 m. buvo įdiegta savitarnos svetainė. Todėl buvo svarbu sužinoti, kaip bendrovės klientai vertiną tokią paslaugą. 29,3 proc. respondentų, dalyvavusių apklausoje, atsakė kad labai gerai, 38,5 proc. respondentų nurodė, kad savitarnos svetaine vis dar nesinaudoja.

 

 Palankiai vertinama bendrovės tiekiamo vandens kokybė

 

Palankiai vertinamas bendrovės darbuotojų darbas