Praleisti juostelės komandas
Pereiti prie pagrindinio turinio
TUV1
TUV2
I-IV
7.00 - 11.00
11.45 - 16.00
V
7.00 - 11.00
11.30 - 14.30
Klientų aptarnavimas
Tel.(8 37) 30 17 77

Gyventojų dėmesiui! Sąskaitą gaukite el. paštu! Kauniečiai yra kviečiami jungtis prie bendrovės „Kauno vandenys“ savitarnos svetainės. Čia galima matyti savo sąskaitas, deklaruoti skaitiklių rodmenis, užsisakyti skaitiklių keitimą, plombavimą, teikti prašymus ir kt.
Skubi Pagalba
Lauko vandentiekio tinklų avarinė tarnyba
Tel.(8 37) 31 35 92
Nuotekų tinklų avarinė tarnyba
Tel.(8 37) 31 28 76
Klientų aptarnavimas
Darbo laikas
I-IV
7.00 - 11.00
11.45 - 16.00
V
7.00 - 11.00
11.30 - 14.30
Prailgintas klientų aptarnavimas
I-IV
V
16.00 - 17.00
14.30 - 15.30
Aukštaičių 43, LT-44158 Kaunas

Junkis prie UAB ,,Kauno vandenys" facebook paskyros ir tapk socialinio tinklo draugu.
Tai greitesnis kelias bendravimo link.
Vandentiekio informacija
2017-11-21
Pateikta vandens Kaune:
64 564 m³
Išvalyta nuotekų Kaune:
76 240 m³
Gedimai vandens tinkluose:
6
Gedimai nuotekų tinkluose:
14

Neklydome - ,,Vieno langelio” principas pasiteisino

2016-06-21

Nuo birželio 1 dienos bendrovėje  ,,Kauno vandenys" pradėjo veikti naujas klientų aptarnavimo modelis. Į bendrovę užsukę interesantai aptarnaujami vienoje vietoje, čia žmonės  elektroninės  eilių valdymo sistemos pagalba išsirinkę jiems rūpimą temą gali pasirašyti sutartis, pateikti prašymus dėl apskaitos prietaisų, gauti pažymas, pajungimo sąlygas ir konsultaciją, sužinoti apie sąskaitas, įmokas ar skolas. ,,Bendrovės teritorijoje, interesantų patogumui atnaujinome ir nuorodas į klientų aptarnavimo centrą, kad žmonės greičiau patektų pas specialistus ir neklaidžiotų po teritoriją" - sako administracijos ir bendrųjų reikalų direktorius Ramūnas Šulskus.

Bendrovės ,,Kauno vandenys" generalinis direktorius Linas Baltrėnas teigia, kad ,,nėra nei mėnesio kaip veikia naujas modelis, tačiau akivaizdu, jog neklydome - ,,Vieno langelio" principas pasiteisino, klientai patenkinti. Dabar pas specialistą žmogus gali patekti greičiau kaip per dvi minutes".​

Bendrovėje taip pat pradėjo veikti ir skambučių centras, klientai paskambinę telefonu (8 37) 30 17 77 gali gauti visą reikiamą informaciją. Skambučio metu taip pat gali pasirinkti rūpimą klausimą, o jei vieni specialistai užimti tuomet interesanto skambutis peradresuojamas kitam darbuotojui.

Bendrovės ,,Kauno vandenys" klientams suteikta galimybė kai kuriuos klausimus išspręsti ir elektroninėje erdvėje. Prisijungę  prie savitarnos svetainės, klientai gali matyti savo sąskaitas, deklaruoti skaitiklių rodmenis, užsisakyti skaitiklių keitimą, plombavimą, teikti prašymus ir atlikti kitus veiksmus. Įdiegtomis naujovėmis bendrovė žada neapsiriboti ir ateityje vardan klientų patogumo gerinti teikiamų paslaugų kokybę ir žygiuoti kartu su naujausiomis technologijomis.